Dags för loppis!

Härlig morgon som inleddes med sedvanligt morgonpass i stallet och därefter ett träningspass i vardagsrummet. Butiken öppnar inte förrän 14 idag, så jag åker in lagom till lunch och börjar fixa lite. Bjuder på en liten utsiktsbild från mitt hus över stallet. Jag klagar inte....
 
Den här bilden togs förra året. Vår lilla shettis Maja och kompisen Bobo knallar runt på gårdsplanen utanför stallet. 
 
Planerar för en ny loppiskväll i slutet på maj, har inte spikat datumet ännu, men det lutar åt att det blir en vardag. Vi har massor med begagnat i butiken, allt ifrån täcken och benskydd till grimmor och sadlar. Till ryttaren är det kavajer som dominerar, i långa rader från barnstorlekar till vuxen i alla prisklasser. 
 
Jag gillar verkligen Second Horse och med tanke på omsättningen av begagnat så gör ni det också. Byte av ponny/häst, eller att man själv växer gör ju att det finns otroliga mängder begagnat som är i nyskick. Att sälja några schabrak eller sin gamla kavaj kan också göra det lättare att motivera att lägga pengar på något nytt fast man inte behöver, för ibland blir man ju faktiskt bara sugen :).
 
Nu blev jag taggad att fortsätta min uppdatering av hemsidan med allt begagnat som jag fotat, en snabb dusch och sen in till Hippotique. 
 
See ya!
Kram Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort