Hej!

Hej!

Marre heter jag och kommer alltså hjälpa Linda i butiken framöver, vid behov.

Jag tycker det är jätteroligt att få möjligheten att jobba här och ser fram emot att träffa alla er kunder! 

I vanliga fall jobbar jag med kundtjänst på Mjärdevi, vilket jag gjort nu i snart 3 år. 
Intresset för hästar har jag haft sen jag var liten och sedan ca 7 år tillbaka har jag en fantastisk tävlingskompis som heter Falken! Tillsammans tränar och tävlar vi hoppning upp till 1.20. 


Falken är en charmig herre med mycket humör så det gäller att hålla sig på hans goda sida! :)

Jag tänkte direkt komma med lite tips!

Det här schabraket från Horze är riktigt snyggt! Det ligger kanonbra under sadeln och ligger stilla under hela passet! 
Finns i flera färger så som brun, marin, svart och kostar 229 kr!


Vill också tipsa om den här snygga skjortan från Martha Ridewear!
 Ord. Pris 850 kr, NU 425 kr!

Det finns massa fler Rea-saker i butiken! Passa på att fynda!

Ha en bra dag!
Marre 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort