Hej träningsvärk!

Nu jäklar tar jag sikte mot Beach 2013, träningskort inhandlat och har utnyttjats tre gånger den här veckan. 
Jag kör ett träningspass som är framtaget ihop med en personlig tränare och jag tar i rätt duktigt. Det känns självklart i kroppen men så farligt är det ändå inte.
 
Men så igår kväll var jag med och hopptränade, det var första gången jag red ordentligt sen före jul. Kändes som ett relativt lugnt pass, med en del vila emellan som det ju ofta blir när man hoppar i grupp. Inget märkvärdigt alltså.
 
Men HERREJ****R vilken träningsvärk jag har idag!!! Det finns inte en muskel i kroppen som inte darrar idag. Vader, lår, mage och rygg.... Den som säger att ridning inte är träning har aldrig ridit. 
 
Kram Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort