Ändrat datum för bettprovning - 23 mars

Hej! 
Ibland är det svårt att få tiden att räcka till till allt det där man vill göra och dela med sig av. Så är det för mig just nu, och då har bloggandet fått ligga på sparlåga. 
 
Till att börja med, och viktigast av allt, så är datumet för bettprovningen ändrat till den 23 mars. Hoppas att ni tar chansen att vara med på det här, hur ofta har man möjlighet att prova sig fram till vad hästen faktiskt gillar för bett? 
Läs mer om bettprovningen i tidigare inlägg, och kom in med din anmälan. Plats blir i ett ridhus inom någon mil ifrån Linköping,och meddelas om ett par dagar.
 
Livet med Hippotique flyter på, och jag är så tacksam som får jobba med något jag verkligen älskar. Jag har NI ÄR världens underbaraste kunder, och jag är otroligt glad för den feedback jag får från er - butik-, web- och taxikunder - det får mig att alltid vilja göra mitt yttersta och fortsätta utveckla verksamheten. 
 
Nu planeras det för fullt inför tävlingssäsongen, och jag kommer att vara ute på alla typer av tävlingar och utställningar i sommar, både som sponsor och med försäljning. Allteftersom de bokas in så lägger jag upp ett event på hemsidan, så att ni kan se var jag finns och - nytt för i år - vad jag sponsrar med för produkter och var/hur. 
Jag tycker att det är viktigt att det känns bra att sponsra, det jag bidrar med är ju en förlängning av min butik och det jag står för. Att jag sedan på andra tävlingar ser ryttare som rider i våra loggade schabrak eller lastar ur sin häst med tidigare erövrade segertäcken från oss tar jag som ett gott betyg.
 
   Några av segrarna under 2012
 Och avslutningsvis vår egen profilryttare Ina Knutsson fullastad med saker till sig och sina hästar, Norrköping Horse Show 2011.
 
Vi ses på tävlingsbanorna!
Kram Linda
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort