London calling!

På torsdag är det dags för mig att ta några dagar ledigt, då åker jag och min sambo till London. Vi får väl se hur det går med det där att lämna jobbet och andra "måsten" hemma, men jag ska i alla fall göra ett seriöst försök. 
 
Butiken är öppen, men med lite nedkortade öppettider.
Onsdag, torsdag och fredag den här veckan har Hippotique öppet 14:00-18:00. Lördag 10:00-14:00.
 
Imorgon åker Hippotique Hästtaxi till djursjukhuset i Strömsholm, det är dags för återbesök för en av våra kunder som fick problem med magen i julas. 

 
Hoppas på snällare väglag än idag, det är ju inte de största vägarna jag ska köra på precis. Är mycket tacksam över mitt grymma ekipage som ligger finfint på vägen, men med den halka som är nu har man inte mycket att sätta emot om det släpper. 
 
Take care,
Linda
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort