Har jag sagt att jag ÄLSKAR mitt jobb?

Tjohooo, nu är det dags för SPOGA-mässan! 
I den stora mässhallen i Köln i Tyskland samlas grossister från hela världen för att sälja in nyheter och höstens kollektioner till oss butiker. 
Här finns allt du kan tänka dig inom rid- och hästsport, och jag och Cornelia åker dit för att träffa flera av våra befintliga leverantörer och spana in allt galet vi kan hitta där. 
 
Vi åker imorgon lördag, (OBSERVERA ATT BUTIKEN ÄR STÄNGD LÖRDAG 1 FEBRUARI), och kommer tillbaka på måndag kväll. Hippotique har öppet som vanligt på tisdag igen.
 
Täta rapporter från mässan utlovas, med både bilder och filmer, så att ni vet vad som gäller nu och nästa år. Håll gärna koll på Twitter :/Hippotique1 och Instagram, där vi finns som hippotique.
 
Kram Linda
Postat av: Anonym

Jobbar du själv med butiken nu innan va ni ju två stycken?

2013-02-01, 09:15:37 -
Postat av: Anonym

Hej!
Patricia som jag startade Hippotique med, har flyttat ifrån Linköping och även om vi båda skulle vilja så är det svårt att fortsätta driva företaget ihop.
// Linda

2013-02-01, 13:50:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort