Fredags fika på Hippotique!

Hej alla hästälskare! 
 
Idag är det jag Ina som har fått äran att hoppa in och jobba i butiken, då Linda hade massa ärenden att stå i! Kom in till mig på lite fredagsfika, kaffe och kaka finns såklart! Jag hjälper dig självklart också att hitta vad just du söker! Det är ju nu lite skiftbyte i butiken, vinterkläderna ska ut och vårnyheterna ska in, så därför är det massa reakläder i butiken just nu mellan 20-70 % rabatt så kom in och fynda!! Jag har själv gott runt och hittat lite favoriter! 
 
På tal om favoriter så tänkte jag göra en topp tre lista över produkter som jag inte kan vara utan som jag hittat just här på Hippotique. Det finns mycket att välja på men här nedan kommer i alla fall tre av mina val och en motivering. 
 
En av mina absoluta favoriter som jag inte kan vara utan är självklart ridstöveln, DeNiro Young. Den är helt fantastik mjuk och sitter perfekt redan första gången och blir sen bara skönare och skönare!! Det är en väldigt snygg och klassisk stövel som kan beställas både med och utan snörning! Jag själv har valt med snörning då jag tycker den blir ännu snyggare. 
Pris: 3195 kr
 
 
När vi ändå är inne på ryttarens kläder så fortsätter jag till nästa favorit i ledet, Gersemis ridbyxor. Finns i både hel och oskodda och i massa olika färger! Jag har tvättat mina många gånger och de har kvar samma fina passform och kvalitet även efter tvätt. Jag har använt mina i flera färger både vita på tävling och färgade hemma! En byxa som passar i alla lägen och som håller i längden. 
Pris från 1600 kr
 
Den sista favoriten är alla produkter från K9. Alla deras produkter innehåller aloe vera och är skonsamma för hästen. Produkterna finns i form av: Shampoo, balsam, glansmedel mm. För mig är det viktigt att hästarna är rena och glänsande fina på träning och tävling. K9 produkter uppfyller det till 100 % samt att det är väldigt bra då det är lätt att tvätta ut ur svansen/ pälsen. Schampoo finns speciellt för vit och svart förg för att få pälsens naturliga färg och glans! Denna serie finns alltid i mitt stall till mina hästar! 
från 100 kr 
 
Där va mina topp tre för dagen! Har ni några favoriter som ni vill tipsa om får ni gärna maila och berätta eller skriva det i kommentars rutan. Hoppas ni får en bra fredags kväll så ses vi kanske på tisdag em då hjälper jag Linda i butiken igen. 
 
Kram Ina 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort