Sitter här och luktar... på våra blommor!

Första maj är här med besked. Rena sommarvärmen, vilket känns alldeles underbart!
Jag sitter här på vårt lilla kontor med alla fantastiska blommor runt omkring mig och blir alldeles tårögd. Vilka härliga människor vi har runt omkring oss.
Tänker försöka leva på den där känslan ifrån invigningen ett par dagar till. Att få mingla runt bland alla som var här under kvällen, och få berätta om vårt lilla företag som vi sliter så hårt för gör mig otroligt stolt och glad.
Tack vare släkt, vänner och leverantörer så lyckades allt falla på plats och vi kunde njuta till fullo av en härlig kväll.
Då både jag och Linda var lite dåligt förberedda med kamera så får ni som vet med sig ha några bra bilder från invigningen gärna skicka över dem till oss på [email protected].
För de som inte hade möjlighet att vara här i fredags tröstar vi med att vi från och med imorgon onsdag startar med våra öppetider som kommer vara;
Måndag  Stängt
Tisdag    11-18
Onsdag   14-20
Torsdag  11-18
Fredag    11-18
Lördag    10-14
Söndag   Stängt
Passa på att njut av det som är kvar av denna härliga dag så ses vi kanske i butiken imorgon
Hälsningar
Patricia & Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort