Barbacka i månskenet

Vi jobbar väldigt intensivt på Hippotique just nu, vi ställer ut på tävlingar och har mycket på gång i butiken, vilket är fantastiskt kul! Responsen vi får från er, våra kunder, är ovärderlig för oss och får oss att jobba ännu hårdare på att leva upp till våra ideal och era förväntningar.

Igår kom en jätterolig leverans från Källquist som vi har väntat på. Vi har ju som målsättning att först utvärdera alla produkter vi har i butiken, så att vi vet att de motsvarar våra krav. Därför kan det ta en stund för oss innan vi har vissa saker i vårt standardsortiment, men vi vill att du ska kunna vara trygg med att det du köper är värt sitt pris. Nu har vi alltså utvärderat en hel massa produkter ifrån Källquist som vi nu stolt presenterar i vår webshop och i butiken.

Den superlätta, ställbara hjälmen med tvättbart Coolmaxfoder är en storfavorit sen länge, så otroligt skön och SMART! Perfekt för ridskolor som då bara behöver köpa in tre storlekar på hjälmar, samtidigt som det är lätt att hålla dem fräscha då fodret är tvättbart. Mycket har hänt sen jag började på ridskola i början på 80-talet...

Nu finns hjälmen i en lyxigare variant, med snygga läderdetaljer. Den finns i svart och brunt - grymt snygg, dessutom är den din för bara 975:-, det gillar vi!


Hjälmen matchas sedan perfekt med ridskor, och shortchaps, som också finns i svart och brunt. Prisvärda, slitstarka och tillgängliga i många storlekar gör att det här setet har en självklar plats i vår butik och på oss själva.
Sitter som en smäck, och är grymt snygga ihop med mina Cavalloridbyxor, Calandra, som jag nästintill bor i...

Ovan beskrivna lilla outfit fick följa med ut på en månskensritt igår kväll. Barbacka red vi ut på långa tyglar och njöt av den ljumma kvällen, jag på Armani och Patricia på Cotten.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, medan skavsåren sakta men säkert fick sitt fäste mellan mina skinkor.
En perfekt avslutning på en härlig dag gör att jag står ut med lite svid i några dagar, lätt.

// Linda & Patricia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort