Vårens snyggaste?

Jag blir så glad av det här vädret! Jag har legat däckad hela helgen med feber och hosta, men kämpade mig tillbaka till jobbet igår. Skyltade om lite och måste bara dela med mig av vad jag tycker är så in i Norden snyggt!!



Jackan är en tunn dunjacka som kan packas ner i en liten påse när den inte används, tar ingen plats alls! Går även att ta av ärmarna på och vips! så har man en snygg liten väst...
Kepsen kommer från Cavallo och finns i den här snygga rutiga, och enfärgad blå.
Pikén är i svalt funktionsmaterial som torkar blixtsnabbt om man blir svettig, underbar att rida i. Finns även i Cavallos härliga sommarblå. (Kommer upp i webshopen inom kort!)
Byxorna är mina personliga favoriter, jag bor praktiskt taget i dem! Finns i lager i grått, blått och brunt.
Schabraket har grått kantbant och vit passpoal, och kommer från Schockemöhle. Finns både i hopp och dressyr.
Komplettera med grå lindor och du är snyggast på din häst, oavsett om du rider hyfsat eller bäst!

Vad tycker du?

// Linda & Patricia
Postat av: Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

snyggt!

2012-03-16, 10:33:05 - URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort