Hippopepp!

Vi hade en jättehärlig kväll igår. Eva Sandberg på Funktionell friskvård är verkligen superproffsig och fick oss alla att hitta våra egna "inte så starka" punkter att träna mer på. Fokus låg mycket på andning, stabilitet och hållning och vi fick massor med övningar med oss hem. Nu är jag taggad som tusan att börja med mitt utvalda program - 20 minuter om dagen, det ska jag väl ändå klara?

Hoppas att fler väljer att hoppa på nästa event, då har vi inget begränsat deltagarantal. Den 23 februari är det dags för det.

De här eventen har verkligen gett mig mycket, egentligen är det ingen kärnfysik det handlar om, men jag behöver tanka motivation emellanåt för att bli peppad att vilja förändra det som är mindre bra och utveckla mig ytterligare. Jag tror inte att jag är ensam om det, men varför är det så svårt att prioritera sig själv?
Det häftiga är att jag märker resultat! Jag är piggare, gladare och allmänt mer välmående. Det i sin tur leder till mer harmoni tillsammans med mina hästar, jag orkar vara tålmodig och pedagogisk i mitt arbete med dem.

Idag åker jag och Patricia ner till Kungsbacka och upp igen, en lagom tur på 8 timmar ungefär.... Men imorgon är det lördag och en lång uteritt väntar, hoppas på fint väder! På söndag ska jag äntligen träna igen, min egenuppfödda valack Armani har hunnit bli fyra år, och vi tränar nu i ridhus en till två dagar i veckan. Målsättningen är att genomgå kvalitetsbedömning på Vreta i september med bra resultat.

Vi önskar er en skön helg med många och långa mysstunder i stallet!



Hälsningar
Linda & Patricia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort