Ibland är livet extra lätt att leva

Som idag till exempel. Hade sovmorgon för första gången i år och sov som en prinsessa. Vaknade utvilad och pigg, på ett strålande humör. Kom ut i stallet efter en låååång frukost och hela stallet var mockat, höpåsarna uppvägda och krubborna skurade. Någon förtjänar en kram nästa gång jag ser henne.



Sen har det bara flutit på. Har en sån där dag då inget kan gå fel, och jag försöker konservera känslan så att jag kan plocka fram den vid senare tillfälle.

Imorgon blir det tidig uppstigning igen, Hippotique ska på dressyrtävling! Vår teamryttare Josefin Krönfeldt ska tävla sin fina Miró, vi sponsrar med priser och har försäljning på plats. Platsen är Linköpings Fältrittklubb, Stall Ånestad, kom gärna och kolla! Tävlingarna är för storhäst och klasserna LA:4, Msv C:2 och Msv B:4. Första start är redan klockan 8, så jag ställer väl klockan på 6 sisådär. Hrmpf....

  Vi hoppas på en repris av detta imorgon!

Önskar alla en underbar lördagkväll!
Kram Linda & Patricia
Postat av: Maja

Lycka till, både till er och Josefine!

2012-02-11, 18:01:03 - URL: http://dailyholly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort