En klump i magen av avundsjuka...

Ja det är precis vad jag känner just nu. Varför då?
Jo för att årets hästfest startar idag och jag och min kära kollega har inte möjlighet att vara på plats:(

Älskar Göteborg Horse Show. Stämningen som uppstår när tusentals hästentusiaster samlas på en och samma plats för att frossa i så mycket häst det bara går.

Sitter på jobbet och drömmer mig tillbaka till när jag var yngre och jag och min syssling Frida varje år fick biljetter och två hotellnätter till Göteborg Horse Show i julklapp av våra mammor. Längtan mellan jul och påsk (Om jag inte minns fel så låg alltid tävlingarna kring påsken då) var alltid olidlig.

Förra året var jag och Linda på GHS lördagen och söndagen för att fira vårt nystartade företag och för att bara koppla av efter ett par mycket intensiva jobbmånader.
Vi hade en fantastisk helg som avslutades på allra bästa sätt då vi fick vara med och bevittna Angelica Augustssons seger i världscupshoppningen! Inte ett öga var torrt under prisutdelningen.

Alla dessa fantastiska minnen gör att magen knyter sig lite när jag vet att jag inte kommer kunna vara där i år. Och inte blev det bättre av att surfa runt på ett gäng hästbloggar nu under förmiddagen.


Något som får mig på lite bättre humör är detta fantastiska vårväder. Bara längtar ut till stallet. Blir nog en härlig promenad i solskenet med Kotten i dag. Håller tummarna för att gårdagens magproblem bara var en engångsföreteelse.

Ha en bra dag så hörs vi

Hälsningar
Patricia (och Linda)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort