Glad Påsk

Hej på er,

Detta blir första inlägget för min del som jag skriver från vårt lilla kontor på Gillbergagatan.
Det känns underbart att äntligen ha kommit hit, även om själva butiken förtfarande mest liknar en byggarbetsplats.
Det jobbas och slits från morgon till kväll och vi är så otroligt tacksamma för alla underbara människor som hjälper oss med att fördigställa vår lilla butik.

För ett tag sedan lovade jag er en uppföljning av våra clinics med hälsotema för ryttare. Vill bara tala om att jag inte glömt bort, har bara inte riktigt haft motivationen att fullfölja. Dock ska det bli ändring på det.
Vill tipsa er om en blogg som dagligen håller min motivation till ett hälsosamt liv uppe; www.smaljeansen.blogspot.se
En superhärlig tjej som är grym på att insperera!

Förresten, Ni har väl inte missat att boka in datum för vår invigning den 27 april?
Sprid detta datum vidare och håll tummarna för härligt vårväder.

Glad Påsk på er!
Hälsningar
Patricia & Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort