Vackert väder och stallabstinens!

Hej på er,

Ber åter igen om ursäkt för dålig uppdatering. Funderar på att lägga in en ansökan om 36 timmars dygn istället för 24. Visst vore det bra?!.

Hoppas allt är bra och att ni har haft en härlig helg med massor av stalltimmar.
Vi har som sagt varit lite dåliga med uppdateringen senaste tiden och ber om ursäkt för detta.
Både jag och Linda har förutom Hippotique fasta jobb vid sidan av.
Därför är det ibland svårt att få tiden att räcka till. Men vi jobbar på så fort vi kan och hoppas att ni har överseende med detta.

Just nu sitter jag på mitt andra jobb och längtar ut till stallet. Stallabstinensen börjar sätta in när man inte hunnit med stallet ordentligt på ett tag. Man längtar efter att få strosa runt och bara andas in hästlukten. Visst är det underbart. Imorgon blir det en kvällsritt efter jobbet, ska stanna till på kontoret och plocka med mitt nya Schockemöhleschabrak och ta lite fina bilder som jag tänkte dela med mig av i veckan.

På tal om denna vecka så böjar det dra ihop sig inför presentationen av våra Teamryttare. Vi har efter många timmars övervägning beslutat att gå vidare med två ryttare iställer för tre som det från början var sagt. Vi har fått in många intressanta ansökningar från fantastiska ryttare runt om i Linköping, många som idag rider som juniorer som vi uppmanar att söka om något år igen. Vi tycker att det är superkul att intresset varit så stort.

På onsdag kommer ni att hitta namnen på våra teamryttare här i bloggen och på hemsidan, Vi är så stolta och glada över att dessa två tjejer vill sammarbeta med oss här på Hippotique.

Hoppas att ni har en bra måndagskväll

Hälsningar

Linda & Patricia




                                  


                                  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort