Det blir vad man gör det till!

Idag tog jag en lång uteritt i regn och blåst. Igår tog jag en lång promenad utan vare sig vantar eller mössa utan att frysa, med envisa fåglar som kvittrade vårsånger i mitt öra. Ingen vidare julkänsa i kroppen alls faktiskt.

Då julen enligt mig är den bästa och mysigaste tiden på året så gör det lite ont i mitt hjärta att jag inte lyckas känna den där mysiga känslan i kroppen.

Men nu ikväll bestämmde jag mig för att göra det bästa av saken. Så nu jäklar skulle det skapas julstämning. För vet ni vad? Allt blir vad man gör det till. Och nu sitter jag här med glögg, pepparkakor, julmust, lussekatter, tända ljus och kollar på julfilm med min fina sambo. Och det funkar. Om nio dagar ärdet julafton och jag känner mig alldeles lycklig inombords. Att få träffa familj och vänner, äta god mat och bara njuta av att vara lite ledig:)

Njut av kvällen så hörs vi imorgon!

Hälsningar
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort