Comfort Zone täcken - det bästa av det bästa

Vi är stolta över att ha inlett ett samarbete med Top Equestrian Wear, ett företag med flera mycket intressanta märken i sitt sortiment.
Jag sitter i skenet av tre tända ljus och bläddrar i deras katalog och fyller på med nya produkter i webshopen och jag bara måste dela med mig till er!

Det grymt snygga täcket Lapel Rug från Comfort Zone finns både till häst och hund och är av absolut högsta kvalité. Det har en ullig insida som transporterar bort fukt och tillåter täcket att andas och en utsida i finaste fleece som ser till att sköta temperaturen. Täcket håller hästen varm när det är kallt och känns svalt när det är varmt väder. Funkar med andra ord perfekt som stalltäcke, transporttäcke, undertäcke, coolertäcke.... och det går att tvätta hur många gånger som helst utan att det tappar formen. Hals går att köpa till. Älskar det här täcket och efter att ha sett min goa hund i det så kommer det garanterat att finnas ett i paketet till hästen också.



Täcket finns i fyra härliga färger. Bogpartiet har perfekt passform och den särskilt utformade halsen förhindrar skav.

 

Halsens utformning tillåter hästen att ta ner huvudet och äta utan problem och utan att det glipar vid manken. Visst är min franska bulldog Bobbo otroligt söt i sitt täcke!

I sortimentet finns Lapel-täcket även som skritt-/longeringstäcke och ett lika välsytt bomullstäcke med subbla kryssgjordar, tvättbart i 40 grader.

Specialpris 11-12 december - samtliga täcken från Comfort Zone till 10% rabatt! Beställ nu för leverans innan jul.

Hälsningar Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort