Brrr....

Välkommen upp i butiken idag - blir många tända ljus, jag känner mig frusen och det är ju så mysigt . Vi öppnar klockan 16 och har öppet till 20. Likadant imorgon torsdag, och på fredag öppnar vi redan kl 14 och stänger igen och går hem kl 18.

Hittills har det varit en bra dag. Det har blivit en tur till Mantorps Hästklinik med Hästtaxin, ett jobb som jag älskar. Vi träffar så mycket intressanta människor och goa hästar på våra turer och det är så roligt att kunna hjälpa till. Oavsett orsak så finns det många som inte vill eller kan köra sin häst själv, och vi har kört hästar till utställning, ridläger, klinik, träning och flytt kors och tvärs. Ha oss i åtanke om du själv behöver hjälp eller vet någon i din närhet som inte har möjlighet att köra själv. Läs mer på http://www.hippotique.se/hyra-hasttransport.

Ja, just det! Vi har en tävling på gång, där du kan vinna ett superläckert träns från Schockemöhle - inga dåliga grejer! Se till att gilla oss på facebook och anmäla dig till vårt nyhetsbrev så är du säker på att vara med när vi drar igång.

Nu är det dags att värma på glöggen, välkommen hit och dela den med mig!
Hälsningar Linda (& Patricia som är "ledig" idag...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort