Tvätt med K9 Competition

Jag har ju utlovat en egen utvärdering av K9-schampot och jag kan inte annat än säga att jag har en ny favorit. Träffade Josefine Krönfeldt idag och hon hade precis samma uppfattning - vi älskar K9 produkterna
 
Jag testade Aloe Vera Black Out Schampoo:
Koncentrerat - Löddrar massor! Luktar gott. Lera och fett i pälsen löstes snabbt upp. LÄTT ATT SKÖLJA UR! (Det är annars ett bekymmer tycker jag, man spolar och spolar och ändå finns det schamporester kvar. Störigt.) 
 
Utspätt 1/10 ungefär - Löddrar något mindre, men fortfarande bra. Det känns att hästen blir ren, lätt att skölja ur.
 
Jag testade Aloe Vera Nano Spray - ett balsam som inte ska sköljas ur:
Jag sprayade på fuktig/blöt hud, man och svans - Luktar jättegott, blir ingen "hinna" på hårremmen, men den blir otroligt mjuk och glansig. Lätt att kamma ur man och svans som får en härlig lyster.
 
Jag är grymt nöjd och rekommenderar verkligen alla som inte testat produkterna att göra det.
Därför är K9-serien Månadens Vara på Hippotique under juli - vi ger 10% rabatt på alla produkter i serien.
 
Tyvärr missade jag "före"-bilden, men han var dammig, lite lerig och lite flottig som sommarhästar är mest :/.
 
Förvandlingen påbörjad - haha, älskar ansiktsuttrycket! "Jaja, du får väl hållas då..."
Jag har bara tvättat, sprayat med Nano Spray på blöt häst, promenerat tio minuter och Voilá!
Han är supermjuk och blank <3!
Haha, bra bild! Men man får kanske ändå en uppfattning om svansen....
Fotomodelljobbet klart för idag. Tror Armani är rätt nöjd med att få återförenas med polarna.
 
Soliga hälsningar
Linda
 
 
 
Postat av: Ina Knutsson

Jag har oxå testat det nu helt fantastiskt! Väldigt nöjd med serien. Det schampoo för vita hästar testade jag och de glänste vitt efter kan jag lova :)

2012-07-06, 07:59:52 - URL: http://stallik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort