Caroline Lundén

Hej!
Jag heter Caroline Lundén och är från och med iår stolt profilryttare för Hippotique. 
Jag rider mitt sista år som junior och har meriter på ponny och junior SM upp till 140 på storhäst. Mitt satsande på ridningen är att utbilda välmående hästar. Egna och tar gärna emot din häst om du vill ha hjälp med att utbilda, träna eller tävla din häst under en längre eller kortare period. 
Jag har hästar hemma i olika åldrar som tävlas och utbildas med mål och plan som passar varje individ. 
Jag bor och har hästar på en toppklassig anläggning med mycket väl skötsel, ridhus med fibersand, paddock, terrängbana och nya hinderparker. 
Vi har 22 boxplatser och till vår anläggning kommer det inhyrda tränare som bl.a. Camilla Lindh, Caroline Holgersson och Ina Knutsson. 
Hippotique inspirerade mig som butik, då det är bra kvalite, personlig god service samt ett brett utbud med bra återförsäljare. 
här kommer jag nu börja att blogga om mitt stall mina hästar, tips, tänk, träning och tävling!
// Caroline 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort