Ut i terrängen bara!

Jag vet att jag har sagt det förut, men jag måste bara säga att jag nog har världens bästa jobb. Förutom att jag driver Hippotique på webben och butiken på Gillbergagatan så kör jag Hippotique Hästtaxi och är ute och representerar Hippotique på tävlingar runt om i Östergötland. Jag kommer att presentera och lägga ut dessa tävlingar både här i bloggen och på hemsida och facebook.
Roliga, trevliga och intressanta kunder är dessutom pricken över i. Ta åt er!
 
Tävling där Hippotique är med som sponsor och utställare:
1 juni Arrangör: Åkerbo Rid och Körsällskap Disciplin: Fälttävlan Plats: Ekenäs terrängbana Klasser: H90, H100 och CNC*. H100 är Hippotique Cup och vi sponsrar med bland annat dessa fantastiska ridstövlar eller jodhpurs från Grubs. Superlätta, vattentäta, värmer och andas.....
Dessutom har vi självklart med sortimentet från Equilibrium, med grymma fälttävlansskydd och boots och allt annat som kan tänkas behövas: Fälttävlansur, nummerlappar, medical cardholder, säkerhetsvästar osv. 
 
Har du aldrig sett fälttävlan eller är nyfiken på hur det funkar så är det här en perfekt tävling att åka på! Man får bra översikt över alla tre momenten och ser stora delar av terrängbanan från en och samma plats. 
Dessutom ska min egen lilla Armani (född 08) debutera i sin första riktiga tävling någonsin, snacka om nagelbitare! Cornelia rider och vi var där och tränade för första gången där för i år, och han har verkligen mognat under vintern. Han visste precis vad som gällde och hade superkul! Vi satte ihop en liten runda och han gick från startfålla till mål med spetsade öron och bara letade hinder! Tur att Cornelia har öron, annars hade leendet gått runt hela huvudet när hon kom i mål. 
 
Här finns en del bilder, kolla uttrycket på Armani, råder ingen tvekan om att han har kul!
 
Och här en liten film :)
 
 Hoppas att detta kan inspirera någon mer att testa på fälttävlan, som är otroligt kul för både häst och ryttare och kommentera gärna.
Kram Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort