Välkommen härliga höst

Medan Linda sitter i en solstol på betydligt varmare breddgrader myser jag här på hippotique i en musto fleecetröja, med tända ljus och rykande varmt kaffe. Om jag är avundsjuk på kollegan?
Ne faktiskt inte speciellt..

Visst känns det lite snopet att sommaren nu är över. Kvällarna blir mörkare, dagarna blir kallare, löven börjar skifta färg och hästarna börjar sätta päls för att förbereda sig på kallare tider. Men jag kan inte annat än att njuta i fulla drag. För jag älskar hösten!

Att slippa sommarens alla flugor, blinningar, mygg o annan ohyra känns som rena lottovinsten. Sommarens "Skulleinteklaratmigutavara" från Hippotique blir utan tvekan Centuaura insektsspray. Har inte gått en dag utan den i sommar, och det bästa är att jag kunnat använda det till både mig och Kotten!
Det finns fortfarande ett begränsat antal spray kvar i butiken, så passa på och köp och ha hemma redan nu!

Tänkte även som utlovat dela med oss av Ina och Incas finalritt från Youngstertour. Se och njut!
http://www.youtube.com/watch?v=h4XfRQ4AbLc


Hälsningar Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort