Team Hippotique i Falsterbo

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Självklart vill jag vara i Falsterbo, med en stoooor Hippotique-monter och massor med anställda som kan ta hand om alla kunder som shoppar som galningar! Själv vill jag i skrivande stund sitta på hoppläktaren och titta på vår teamryttare Ina Knutsson när hon hoppar sin Inca till final i Scandinavian Open för 5-åringar och jubla så att champagnen skvätter!
 
Men som sagt... det blir inte alltid som man tänkt sig.
 
Jag är som vanligt i Hippotiques ordinarie butik på Gillbergagatan 26 i Linköping, jobbar ensam idag, och kunderna är än så länge lätträknade.
Men hejar på Ina - det gör jag! Igår gick hon runt i kvalet på 8 fel, Inca kändes jättefin, men tappade bort sig i kombinationen och rev. Idag gäller det, nu håller vi tummarna för en resa till finalen på fredag!
 
Här ser ni den fina ritten som tog henne till Falsterbo - från Norrköping Horse Show.
 
 
Hälsningar Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort