Prima liv!

Överlag börjar saker falla på plats. Vår nya butikslokal växer fram dag för dag och vi räknar ner till 1 april då vi får flytta in.
Lagom tills kylan bet sig fast levererade vi nya vinterjackor till Vretagymnasiets personal och vi fick precis ett mail från dem, de är supernöjda och vi är glada!

Måste bara dela med mig av ett tips vi fick av en kund. Våra skrittäcken från Horze är perfekta utetäcken för hästar som behöver återhämta sig från bogskav.
Var tvungen att testa och nu går Tempo med det här ett tag framöver. Täcket är vattentätt med andasfunktion. Det har 200g fyllning vilket kanske inte räcker för alla hästar i nuläget, men det kan avlasta bogarna ett par timmar om dagen i boxen. Tack för ett mycket bra tips!

 Täcket har bra passform och sitter som det ska även efter en dags bus i hagen.

På bilden har Tempo även sina medicinska benskydd från Professional´s Choice på sig. Jag använder dem som stallbandage mot svullnader och för att öka blodgenomströmning, vid ridning ger de rejält stöd över kotan och jag har inte hållit i en linda sen jag köpte dessa! De stasar inte, andas, skyddar mot genomtramp och håller benen varma. En av Hippotiques absoluta favoriter som finns i massor med coola färger.

Hälsningar Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort