Frustrerad och ridsugen

Jag och min Kotte befinner oss just nu i en ofrivillig viloperiod. Mycket frustrerande då jag inte alls har någon lust att vila. Inte Kotten heller. Han är förmodligen ännu mer frustrerad än vad jag är. Äter upp inredningen och gör bockserier i stallgången.
Anledningen till vilan är detta otroligt tråkiga väder som inte riktigt kan bestämma sig. Vår eller vinter ett tag till?
Då jag inte tyckte att snösulor var nödvändigt vid senaste skoningen så tampas jag och min stora bruna nu med snöstyltorna från helvetet. Och Kotten är inte made for the catwalk. Han vinglar runt värre än bambi på hal is.
Egentligen skulle inte detta vara några större problem då vi bor bara några minuter med bil från Hornstäve där man kan hyra in sig i deras fantstiska ridhus. Men till råga på allt så har dragkroken på bilen gått sönder och att rida till ridhuset är ju som ni kanske förstår inte ett alternativ.
Aja, Nu är det bara att hoppas veckan går fort för den 28e kommer världens bästa Kalle hovslagare och fixar alla våra världsproblem. Fram till dess får vi helt enkelt gosa, borsta och umgås inom stallets väggar.
Hur har ni det i snöslask och ishalka? Hur håller ni era fyrbenta vänner igång under dessa månader?
Imorgon ska vi ta en tripp till nya lokalen för att se hur det går med innerväggarna. Spännande!
Hoppas ni har en mysig söndagskväll!
Hälsningar Patricia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort