Spa

Alltså, det är november nu och termometern stod på 13 grader i morse när jag åkte till jobbet. Känns märkligt... Hur som helst så är hästarna på spa idag. Behandlingarna de ska på består av lerinpackning från topp till tå, gyttjebad och fuktgivande hovbad.
De påbörjade behandlingen redan igår, och har sovit med ansiktsmask över natten. Idag gick de ut utan täcke så att den djupverkande leran riktigt kan tränga in överallt. And they love it!

Tacka vet jag spolspiltan, varmvatten i stallet och bra torktäcken. Det gör mitt liv så mycket enklare att ha dessa små saker i min närhet. Och mina hästar kan få vara lyckliga nakenfisar på spa så länge termometern står på plus.
Hälsningar Linda & Patricia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort