Ny leverantör

Har haft en bra start på dagen och ska nu svira om och bege mig mot stallet. Idag väntas ett lass med halm som ska lastas in på skullen. Superskönt att bunkra innan snön kommer.

Visst känner man sig lite lättare i kroppen när solen tittar fram. Allt blir lite roligare.

På Hippotique jobbar vi på för fulla muggar. Ordrar som ska packas, produkter som ska in på hemsidan, kundmöten och leverantörsmöten.
Och på tal leverantörer så hade vi ett mycket trevligt möte i fredags med en kvinna från skåne.
Nya spännande märken på bland annat täcken och läder.

Jag har även gått och förälskat mig i en sadel av märket Tolga som jag provridit hela helgen. Mjuk och behaglig sadel som låg mycket bra på hästen. Sen gjorde det inte saken sämre att den var riktigt snygg också!
Mer om dessa märken och produkter kommer inom kort.
 
Hoppas ni har möjlighet att njuta av det fina vädret.
Hörs snart!

Hälsningar Patricia


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort