Shoppingåterbäring hos Hippotique!

Hej på er,

Hoppas ni haft en bra midsommarhelg med dans, festligheter, jordgubbar, sill och allt som hör till.

Här på Hippotiquekontoret rullar det på som vanligt.
Imorgon har vi leverantörsmöte inbokat med SchockemöhleMalin, vilket alltid är lika trevligt. Superkul att se vad hon har med sig. Vi bara älskar Schockemöhles saker. Det är de enda schabrak som finns i vår sadelkammare just nu.

Igår var jag iväg på min första hoppträning på tre(!!!) år. Det känns idag vill jag lova. Men gud vad kul jag hade. En adrenalinkick utan dess like och han skötte sig så bra min "lilla" stjärna.
Ett stort tack till min underbara kollega Linda som gav mig denna privatlektion i födelsedagspresent:) Du är bäst!

Hoppas att ni kan njuta av det fantastiska sommarväder vi fått, hörde nämligen att det ska börja regna på fredag igen? Håller tummarna för att solen kommer tillbaka på lördag.

På tal om sommar och träningar så är det hög tid att ni kommer upp och fyndar svala och sköna träningstoppar av oss. Vi har ett stort utbud med pikeer, t-skirts och linnen som passar perfekt till sommarens soliga ridturer. Min favorit just nu är Gersemis linne "Jamine" som vi dessutom har 10% rabatt på. Kika in på hemsidan där ni hittar våra härliga toppar http://www.hippotique.se/toppar

Ni har väl inte missat att vi denna vecka fram till fredag har vi shoppingåterbäring i butiken. Det innebär att du får 20% tillbaka i form av ett presentkort på allt du handlar i butiken eller på nätet. Ett perfekt tillfälle att komma upp och frossa bland våra kläder och hästutrustning.

Glöm inte att njuta av sommarvärmen så ses vi ikväll.

Hälsningar
Patricia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort