Vårväder i december!

Hej på er, Just nu sitter vi på vårt kontor och blickar ut över ett blåsigt men soligt Tornby. Julkänslan har varit som bortblåst i år och just nu skulle det lika gärna kunna vara en bra bit in i mars. Men nu är det ju faktiskt bara några dagar sedan det var julafton. Vilket även innebär att mellandagsrean är i full gång. Ta med er julklappspengarna och kom upp och fynda den där jackan eller de där ridbyxorna som du aldrig fick i julklapp. Vi har fyllt hela butiken med reavaror. Allt från jackor och byxor till träns och schabrak. Nu är det inte många dagar kvar på 2011. Snart går startskottet för ett nytt år. Har ni några nyårslöften inför 2012 eller tänker ni ta året som det kommer? Jag gillar nyår. Inte för att man ska lova en massa nya saker som man ändå bara kommer bli besviken när man bryter. Utan för att det blir som en liten nystart och det känns som att man får ny motivation och nya krafter att försöka förbättra lite. Ett nyårslöfte som vi däremot tycker är bra är detta; 2012 ska bli det år då jag börjar prioritera mig själv och mitt eget välbefinnande! Hoppas ni får en fortsatt fin eftermiddag. Hälsningar Linda & Patricia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort